شرکت شایا ایساتیس 

واقع در شهرک صنعتی شمس آباد آماده ارائه خدمات ذیل  به شما مشتریان عزیز می باشد . 

برای محصولاتی همچون حبوبات، خشکبار، ماکارونی، رشته، نان و محصولات آردی، ادویه و شکر با بهره گیری از فیلم BOPP لمینه شده با CPP و یا PE به صورت لفاف چاپدار و یا بدون چاپ استفاده می گردد.

لفافهای ضخیم سه و یا چهار لایه که برای سوپهای آماده، پودر کتلت و ... مناسب می باشند.

لفاف تک لایه و یا دو لایه لمینه شده و در صورت لزوم به صورت هیت سیل شده که برای بسته بندی محصولاتی همچون انواع بیسکویتها، ویفرها و کراکر مناسب می باشد.

لفاف دو لایه ای که اغلب یک لایه از آن از نوع شفاف و لایه دیگر از نوع متالایز می باشد و برای محصولاتی همچون چیپسهای سیب زمینی، ذرت و اسنک استفاده می گردد

لفاف تک لایه و یا دو لایه لمینه شده و در صورت لزوم به صورت هیت سیل شده که برای بسته بندی محصولاتی همچون انواع کیک (کاپ کیک-لایه ای–شیرینی) و نان برشته مناسب می باشد.

برای شکلات، محصولات با پوشش شکلات، نان فطیر، انواع پاستیل و بستنی با بسته بندی هیت سیل با فیلم تک لایه یا دولایه استفاده می گردد.

لفافهای سه لایه که برای پودر نوشیدنی ها، پودینگ، شیر خشک، کچاپ، انواع سسها، چای و قهوه مناسب می باشند

لفاف تک لایه و یا دولایه که به طور معمول از فیلم PE استفاده می شود و برای مواد شوینده و انواع مواد شیمیایی و بهداشتی مناسب می باشد.

لفافهای دو لایه ای که یک لایه از جنس پلی استرهای شفاف یا متالایز بوده و لایه دیگر OPP متالایز و یا صدفی می باشد و برای محصولاتی همچون تافی ها، تافی های مغزدار، و شکلات استفاده می گردد.

 لفافهای تک لایه و یا دولایه از فیلمهای opp شفاف و صدفی که برای انواع نوشیدنی های گازدار، آب، دوغ و ... استفاده می گردد.

لفاف مواد غذایی یخ زده، خوراک حیوانات، گوشت و دیگر لفافهای متناسب با محصولات مشتریان